Известие

Collapse
No announcement yet.

Генератор за алфа ромео 166 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Генератор за алфа ромео 166 2.0 ТС

    Пускам темата с цел събиране на информация: Та ситуацията е следната.

    Вчера сложих нов акумулатор мисля 80 амперчаса но при заверката на гаранцията ми казаха че динамото ми зарежда малко /13,9 волта/ въпреки това е в границите според изискванията на гаранцията /13,8 до 14,4 волта/. Едно приятелче ми каза че проблема може да е и от слабо динамо. Гледах че излизат два модела 90 и 100 амперови. Имам ли шанс преди колата да дойде при мен да е сменено динамото и да е сложено по слабо/това утре ще го установя като прегледам табелката и дали пасва от друг модел алфа ромео/. Не съм имал проблем с колата. Другото нещо което е че днес ходих да направя диагностика на електрическата система на климатроника в представителството в Бургас защото ми изчезваше парното но след повторно запалване идваше, та специалистите казаха че този проблем се дължи на слабото зареждане. По принцип съм на ВИЕ с електричеството но дали разликата от 0,3 или 0,4 волта в зареждането е проблем.

    Поздрави
    Дамян
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    Проблем е. Ако някой разбира малко повече от премерването на заряда да замери самото динамо колко ток изкарва. Или с мултицет при запален автомобил мериш плюса на динамото и минуса. Предполагам че там ще ти покаже по голям заряд. Ако е 14.10-14.20 трябва да си зачистиш всички контакти и маси. Ако е от това пиши ще пробвам да ти обясня къде са. Ако и там заряда ти е под 14.00 следва гадна операция със смяна на реле вътре в динамото което ми казаха че струва около 60 лева но по гадно било свалянето на динамото. При мене след почистване на връзките на кабелите и масите стигнах до 14.18. За това дали има по слаби динама немога да ти отговоря
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

    Comment


    • #3
      Колега да споделя,че и аз имах проблем с динамото и след смяната му с друго втора употреба,но коректно работещо и след замерване установих,че пак съм на долната граница на волтажа който трябва да дава,а именно 13,9 при включени консуматори. Мисля,че точно за това е дадена тази разлика от 13,8 до 14,4 ,защото при различните модели има допустима разлика. И аз бих те посъветвал също като колегата да си зачистиш масата и всички връзки,но недей при това положение да сваляш алтернатора за ремонт. Аз карам така вече една година и нямам проблеми,а си проверявам редовно състоянието на акумулатора!
      Last edited by Quattro; d.m.y г., 19:13.
      156 2.0TS 155к.с.+ремап

      Comment


      • #4
        mian4o първо си премери изходният ток на динамото. Аз съм от Сливен. Не знам дали си от Сливен или Бургас. Ако си от Сливен мога да ти го премеря. Преди месец доста се почовърках с моята по тоя въпрос
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

        Comment


        • #5
          Нека някой от знаещите да напише в крайна сметка с какъв капацитет трябва да е генератора. Колата е 1998 г. 2000 куб. см. ТС 155 к.с. Гледах някъде че дават за нея 75 амп. часа акумулатор аз сложих 80 защото ми дойде на сметка. Има ел. седалки и стъкла ако има значение. В ЕПЕР излизат както писах два вида 90 и 100 амперови генератори. Какъв трябва да е.

          Поздрави
          Дамян
          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

          Comment


          • #6
            Аз постоянно имах проблеми с тези хора които мерят по разни сервизи за гаранционните акумулатори -никога не зареждаше колкото трябва аз им теглех по една майна и си карах без гаранция .Но последният път се вбесих повече от необходимото и отидох в ел. сервиз -там човекът премери и каза че алтернатора е перфектен??!!НО КОГАТО СЕ ЗАКАЧИ УСТРОЙСТВОТО С КОЕТО МЕРЯТ ЗАРЯДА НА АЛТЕРНАТОРА КОЛКОТО ПО ДЪЛГО Е НА КОЛАТА ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ СЕ ВДИГА ЗАРЯДА или ако ти го премерят 1 мин. ще показва 13в. но след 5 мин вече ще е 13,9 например а след 8 мин 14в.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Да извадя темата от праха. Прибирам се днес за Бургас и малко след Петолъчката ми се появи едно придърпване на колата след около 20 км. ми написа едно готино SMS - че на дисплея за LOW BATERI........ и тогава светна лампата с акумулаторче. Ускорих малко лампата изгасна, изключих от скорост пак светна. Изключих всички консуматори и така до Карнобат но там колата умря тотално, свърши и тока. Тук е момента да "БЛАГОДАРЯ" на всички алфисти които минаха покрай мен и ме подминаха а те не бяха малко. Дано на никой не му се случва с дете на път. Дойде едно приятелче от Бургас на около 50 + км. с ГОЛФ да ми донесе акумулатор за което винаги ще съм му благодарен. Утре ще ходим на лекар но предполагам че динамото е заминало.

              Поздрави на всички
              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

              Comment


              • #8
                След смяна на блокчето с релето и четките и колектора защото четките се бяха вкопали в него сега динамото зарежда над 14 V и мисля че нещата си дойдоха на място.

                Поздрави
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • #9
                  Колко пари ти излезе целия ремонт на динамото, ако не е тайна?
                  166 2.4JTD 140PH

                  Comment


                  • #10
                    Колега,сега се зачетох в моите книжки на алфата и за нашите 2.0 T.S. дават 70 ah!Между другото и доста интересни неща пише в тях,но както и да е.
                    Моето динамо не знам колко зарежда всъщност горе-долу знам колко го дава Фиат Еку Скан - не е 14v в никакъв случай под 14 е на включени всички консуматори и без тях.С акумулатор не съм имал проблем вече 4 години от как я имам,а той е оригиналния от Алфа Ромео - със гаранцията и спецификацията сложени в едно джобче залепено за него.

                    Бтв не знам колко може да се вярва на Фиат Еку Скан!
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • #11
                      Не знам какви книжки сте чели, но в моята пише 100А/ч акумулатор - и оригиналният който свалих от колата беше такъв, такъв и сложих. Твърде вероятно е такъв акумулатор да се зарежда от 100А генератор. Не само двигателя определя мощността а и купето, оборудването и др.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Проблема с мощността на динамото е много комплициран.
                        Мнозина си мислят, че колкото по-мощно динамо сложат, толкова по-добре ще зарежда.
                        Истината е, че в повечето случаи динамото е в пъти по-мощно от необходимото, а проблема е в напрежението.
                        И едно 65 Ам. динамо ще свърши работа, стига да зарежда с 14.2-14.5 В.
                        За сведение, нормалния заряден ток на 100 А/ч акумулатор е 10 А. След стартиране на мотора, за кратко се черпи 20-40 А. Останалото: Фарове, климатици и прочие още толкова.
                        Това, за около 15-30 сек.
                        Понеже всяко едно динамо , търпи поне до 30% претоварване, пак сме в нормата и то в най-неблагоприятния вариянт.
                        0.4-0.6 волта имат огромно значение за работата на цялата инсталация!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Проблема с мощността на динамото е много комплициран.
                          Мнозина си мислят, че колкото по-мощно динамо сложат, толкова по-добре ще зарежда.
                          Истината е, че в повечето случаи динамото е в пъти по-мощно от необходимото, а проблема е в напрежението.
                          И едно 65 Ам. динамо ще свърши работа, стига да зарежда с 14.2-14.5 В.
                          За сведение, нормалния заряден ток на 100 А/ч акумулатор е 10 А. След стартиране на мотора, за кратко се черпи 20-40 А. Останалото: Фарове, климатици и прочие още толкова.
                          Това, за около 15-30 сек.
                          Понеже всяко едно динамо , търпи поне до 30% претоварване, пак сме в нормата и то в най-неблагоприятния вариянт.
                          0.4-0.6 волта имат огромно значение за работата на цялата инсталация!
                          Тъй де - сложил съм една нула повече, защото се ядосах.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Проблема с мощността на динамото е много комплициран.
                            Мнозина си мислят, че колкото по-мощно динамо сложат, толкова по-добре ще зарежда.
                            Истината е, че в повечето случаи динамото е в пъти по-мощно от необходимото, а проблема е в напрежението.
                            И едно 65 Ам. динамо ще свърши работа, стига да зарежда с 14.2-14.5 В.
                            За сведение, нормалния заряден ток на 100 А/ч акумулатор е 10 А. След стартиране на мотора, за кратко се черпи 20-40 А. Останалото: Фарове, климатици и прочие още толкова.
                            Това, за около 15-30 сек.
                            Понеже всяко едно динамо , търпи поне до 30% претоварване, пак сме в нормата и то в най-неблагоприятния вариянт.
                            0.4-0.6 волта имат огромно значение за работата на цялата инсталация!
                            По мощно динамо се слага когато имаш повече консуматори и неразбрах кое точно е дилемата в 166 инжинерите са сложили достатъчно голям алтернатор, а повярвай ми 166 има огромна консумация Освен това обърнете внимание че има загуби до акумулатора понеже е в багажника
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Kosakov Покажи съобщение
                              Колко пари ти излезе целия ремонт на динамото, ако не е тайна?
                              С частите и ремонта при двамата майстори и отстъпките мисля беше около 90 лв. В 10.00 часа я оставих към 14.00 часа беше готова.

                              Поздрави
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                              Comment

                              Working...
                              X